100 thoughts on “YENİ Half-Life: Alyx 11 Dakikalık Oynanış Videosu!

  1. Ben hayatımda bu kadar fail vidyo görmedim, alttaki konuşmalar half life 2'den alınmış, müzik de boneworks oyunundan alınmış, vidyo oyunun oynandığı monitördeki görüntülerğn kesilmesiyle oluşturulmuş, vidyonun orijinalini bir YouTube çekti valve ofisinde oyunu denettiriyolardı.

  2. Hadi be abim yaparsın sen en iyi youtubırsın sen adamsın hatta adamın dininin sen yaparsın abi kralsın hadise abim be yürü be kim tutar seni

  3. Reyiz canlı yayınları uzun süredir takip edemiyorum dedemi kaybettim sınavlarda başladı ama destek olmaya devam edicem

  4. Oğlum adam yılmadı harbi ben tanıdın mı hanı 3 tane z falan dramlı yorum atdım falan neyse adamsın aoo özür dilerim Reyizzzsin

  5. Arkadaki müzik aksyon sahneleri ile uyumsuz
    Tutma/tutuma efektleri kötü
    Yürüme yok
    Tırmanma efekti yok
    8:33 headcrab lar zıplarken animasyondan diğer animasyona direkt geçiş yapıyor bu da çok garip duruyor
    oynayan adam çok sıkılmış gibi duruyor vs vs
    Fragman müthişti ama…
    Beklentim baya azaldı
    Umarım çoğunu düzeltirler

  6. Bu oyunda bu kadar ne var içerik bulamıyıp başkasının videosunu izleme biz senin içeriklerini özledik reizzzzz geri dön

  7. Abi seni çok özledim video gelsin 💌 seni özlüyorum senin 1 ailen gibiyiz aileni sevdiğin gibi sev bizi abi sanki sen dünyanın diğer ucunda biz diğer ucunda özlemle bak abim bizi özlediğini his et seni çok seviyoruz biz senin kardeşiniz sen de bizim abimiz (ve abi hapşırdığında kendini tutma sal gitsin hapşırma tutarsan kalp kırizine yol açar haberin olsun)❤️

  8. Eski GTA vice City videolarının hepsini neredeyse izlemisimdir bence yeniden gizem video ağırlıklı vice City ye baslamalisin ara vermek olmaz günde en az 1 video olmalı bence taktir senin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *